.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جاده چالوس عصر امروز یکطرفه می‌شود
رئیس پلیس راه مازندران از یکطرفه شدن جاده چالوس به دلیل مدیریت آمد و شد خودرو‌ها و کاهش بار ترافیکی خبر داد.

به گزارش شمال نیوز،سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران گفت: درحال حاضر آمدوشد خودرو‌ها در تمامی جاده‌های استان از جمله هراز، چالوس، سوادکوه، کیاسر ومحدوده درون شهری عادی و روان است.

وی با بیان اینکه آمد وشد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از جاده کرج- چالوس ممنوع است، افزود: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ امروز از کرج به مرزن آباد ممنوع است.

سرهنگ قدمی گفت: با اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل، رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ امروز از مرزن آباد به کرج یک طرفه می‌شود.

وی افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

نام رسمی جاده چالوس جاده ۵۹ است؛ در آذرماه سال ۱۳۱۲ این جاده افتتاح شد، اما تنها یک افتتاح نمادین در آن روز‌ها صورت گرفت، حدود ١٠سال به طول انجامید تا کار احداث جاده بطور کامل به اتمام برسد و در حال حاضر نیز عملیات‌های مختلف راهداری برای نگهداری و رسیدگی به وضعیت آن در مقاطع مختلف از سال دنبال می‌شود.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.198 seconds.